Keuze van de aanpak

Filter items

Op basis van de verzamelde informatie (uit de behoeftedefiniëring en marktverkenning) maak je een eerste inschatting van het innovatief karakter van de oplossing die je wil laten ontwikkelen of aankopen.

We maken een onderscheid tussen:

  • innovatieve oplossingen die nog onderzoek en ontwikkeling vereisen.
  • innovatieve oplossingen die al bestaan maar nog validatie of beperkte aanpassingen in de gebruiksomgeving vereisen;
  • innovatieve oplossingen die kant-en-klaar-beschikbaar zijn op de markt maar die nog niet wijdverspreid zijn (< 20% marktpenetratie).

De definitieve keuze van aanpak gebeurt nadat de initiële marktinformatie en de beschrijving van de behoefte zijn bevestigd.

Lees meer:

 

 

 

 

 

Deel deze pagina

  • Vond u wat u zocht?
X
Blijf op de hoogte van al ons nieuws en onze activiteiten en schrijf u in op onze nieuwsbrief.
CAPTCHA
Deze vraag is om te testen of u een echte bezoeker bent en om spam tegen te gaan.